Ha, blogin ensimmäinen lause. Pitäisi ehkä sanoa jotain viisasta, mutta vähän heikko happi just nyt:)

Oon sellanen ihminen, joka tykkää olla usein omissa oloissaan. Enkä silti koe olevani mitenkään epäsosiaalinen ihminen. Jotenkin tuntuis vaan oudolta sopottaa jollekin kaverille että mulla oli vallan mahtavaa kun otin kuvia takapihalla möyrivistä leppäkertuista...:D Siis ihan tosi, kuinka moni ottaisi sellaisen tosissaan? No toisaalta, maailmassa voi hyvinkin olla joku, joka antaisi vaikka henkensä siitä ilosta. Ihmiset ovat erilaisia.

1244581335_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Joku ehkä tässä vaiheessa ihmettelee, miksi kerron jotain tällaista. No, minä valitettavan usein eksyn aiheesta, josta olen puhumassa (..ihanko totta?). Tässäkin tilanteessa aioin erittäin lyhyesti ja ytimekkäästi kertoa, että idea kesäblogiin syntyi tänään iltalenkillä. Ajattelin, että ainakin tähän mennessä kesäni on ollut erittäin kiva ja tapahtumarikas sekä niinä päivinä, kun olen ollut yksin kotona koko päivän, että silloin, kun olen hönkäillyt kaveriporukkani mukana ympäri kotiseutua. Ja onhan sitä vähän kauempanakin tultu käväistyä.

Ei helvetti, huomasitteko, että kertoilin taas jotain ihan turhaa yhden kappaleen verran.

1244581193_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

No niin. Siis. Ajattelin, että olisi älymukavaa, jos voisin purkaa näitä ajatuksia jonnekin. Päiväkirja ei tule kysymykseen: olen älyttömän laiska käsinkirjoittaja. Ja kuten sanottu, en omista sellaisia ystäviä, jotka palaisivat halusta kuulla minun mielestäni täydellisestä päivästä (includes paketti Ben & Jerry's jäätelöä, kolme jaksoa vanhoja salkkareita, pari tuntia aurinkoa takapihalla, trampalla hyppelyä, uusien vaatekokonaisuuksien suunnittelua, suklaakakun leipomista ja yksi reipas iltalenkki). Päätin siis perustaa tämän blogin. En odota enkä usko enkä toivo että tälle tulee valtavat lukijakunnat, vaan teen tämän lähinnä itseni vuoksi. Jos nyt kaikki tietokoneillat ei menisi sitten vaan siihen demittämiseen...;)

Tavoite olisi tämä kesä sinnitellä. Mitään paineita ilmestymistahtiin en ota:) Syksyllä sitten katselen, että miltä näyttää, jatkanko kirjoittelua. Tässä vaiheessa veikkaisin, että jää pelkäksi kesäiseksi ajantappoasiaksi. En osaa itsekään yhtään sanoa, mitä tulee olemaan. Todennäköisesti vain kertoilen kuulumisia mm. vaatteiden ja kokkauksien esittelyillä höystettynä. :D Sooooo interesting!

1244580983_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olin kuvitellut tässä merkinnässä esitteleväni itseni, mutta taisi olla turha toivo. Ha. Ensi kerralla sitten. Ja kuvaa myös.

Ihmettelen ihan oikeasti jos joku tätä vielä lukee.

♥: saara

tätä merkintää maustoivat ällöttävän kukkaiset kuvat tältä keväältä:) tästä ulkoasusta vielä: ei ehkä sovi blogin teemaan, mutta on niiiin söpö. saattaa vaihtua. pian.